fredag den 13. august 2010

Fucking Flink i Ekstra Bladet


Den 2. september udkommer min nye bog, Fucking Flink.

Lige nu er jeg i fuld gang med lanceringsaktiviteter. Jeg har klædt mig ud i en uniform fra Københavns Parkering og været flink ved at sige, at jeg var fra Københavns Flinkering – og derfor gav folk parkeringspræmier i stedet for bøder (jeg lagde en 100 kr-seddel bag et girokort og satte det på parkerede biler).

Ekstra Bladet fik nys om den flinke parkeringsvagt. Og måske fordi de har været lidt hårde ved Københavns Parkering igennem tiderne, måtte de ud og se nærmere på sagen.

Og jeg skal grueligt meget mere igennem. For vi har langt endnu, hvis Danmark skal blive verdens flinkeste land.

Følg med, deltag i debatten og læs mere her.

Og hav så en rigtig god dag.


1 kommentar:

  1. Dette er storartet! Nå er jeg kjempespent på om du klarer å omvende det danske folk. Jeg håper det. Og etterpå kan du jo ta noen turer til Sverige og Norge og sammenligne. Hva er det flinkeste skandinaviske folket? Og dessuten interessant at flink betyr dyktig på norsk og hurtig på svensk, og rar betyr merkelig på norsk og søt på svensk. I det hele tatt.

    Fortsett med de gode forsetter!

    Charlotte

    SvarSlet