onsdag den 15. september 2010

Fucking Flinke historier - fra facebook-siden

Hvis ikke du er inde på Fucking Flink facebook-siden, så ser du heller ikke de gode, flinke historier og oplevelser, som tikker ind dér. Det skulle du tage at gøre. Klik her for at komme derind.

Det er den her slags historier, der venter dig:


Fra Peter Dupont:
Fik sgu et kindkys af en Rema1000 kassedame, fordi jeg bøjede mig ind over kassen og spurgte om det.

Resten af dagen idag føler jeg mig sgu fucking flink!


Fra Marie Kåstrup:
Et tip til være utidigt - men vedholdende flink: I fire år i træk har jeg sat en julesok op til posten ude på min hoveddør med et stort skilt: "GOD JUL POST - TAG EN PAKKE!" I sokken lagde mig og mine samboer så en lille gave til posten hver dag i december. Nogle gange var det en mandarin, andre gange bare opmuntrende ord om hvor glade vi var for at han bragte posten ud, selvom vejret var koldt og vådt.
Lige inden d. 24. kom vi hjem til tre sirligt indpakkede julegaver, som posten synes vi skulle have...
Nu er jeg flyttet og den nye post vil ikke tage pakkerne, så jeg har lagt projektet lidt på hylden. Men det er ikke ensbetydende med at andre postmænd derude ikke vil sætte pris på lidt omsorg i de mørke vintermåneder! Hermed til fri kopiering!


Fra Marie Bech Rytter:
Et eksempel på fucking flinkhed en lørdag nat i byen: Min veninde og jeg var på stamklubben, og som ofte før, stødte jeg på en tom toiletrulleholder på dametoilettet. Så inden min veninde gik ind på det andet (som var udstyret med toiletpapir) gav hun mig en pakke lommeletter med sammen med formaningen: Bare lad resten ligge til de næste, jeg har en pakke mere i tasken. Og wupti, med den lille smule overskud blev i hvert fald de næste 10 piger sparet for at skulle sidde og "dryppe af". Jeg synes, at min veninde er fucking flink!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar