søndag den 3. juli 2011

Fucking Flinke Madpakker

Kan det være sjovt at give madpakker ud til fremmede? Ja. Gør vi det igen til næste år? Ja. Bliver vi ved med at komme med alle mulige og umulige flinke tiltag for at skabe overskud i gaden? JA JA JA! Tak til alle jer, der kom og var med på Roskilde Station. Og til Festivalfolket: Rigtig god tur hjem. Kom igen til næste år, okay?

--

Og se så lige, hvad der kommer ud af at lave den slags. Her er en mail, som tikkede ind om aftenen efter at vi havde været på Roskilde Station og dele ud:

Halløjsa.

Jeg sad og slog mave efter en dejlig durum kebab på Roskilde station i dag, da i kom forbi med jeres glædes-optog. Pga kebabben var jeg ikke sulten (jeg snuppede dog et par dejlige badges - sandsynligvis erindrer i mig ikke, men jeg var iklædt roskilde-beskidte dickies og en lige så tilsvinet olivengrøn christiania t-shirt hvis det hjælper hukommelsen), men jeg blev fascineret over jeres arbejde og har tjekket facebook-siden. Jeg er totalt frisk på at være med i organiseret glædes-spredning, hvis i har brug for mig. Jeg er kun 17 men så længe man er FUCKING FLINK burde alderen vel være ligemeget?

Kort sagt: hvis du/i har brug for jysk glædesspreder så vil jeg hjertens gerne være med i bevægelsen - hvis der altså er en organiseret struktur bag al flinkheden.

Hvis ikke, så god vind og dejlig glæde her fra halvøen!

Med fucking flink hilsen
Alexander

Alexander: Du er født medlem!

1 kommentar:

  1. Tak, det var simpelthen den mest amorøse madpakke jeg har modtaget! Fucking flinkt! jeg kommer helt sikkert igen næste år hvis i giver en roskilde billet! ;)

    - med flinke fucking funderings hilsner Mynte

    SvarSlet