fredag den 7. oktober 2011

En flinker mail


Så er der indløbet endnu én af den slags mails, som gør hele dagen meget bedre. Denne gang fra Lasse:

Hej Lars
Fantastisk! Jeg kunne godt gå i gang med at dele 100 vis af historier, men det eneste jeg vil sige denne gang er bare: Sådan!
Jeg har ikke læst din bog endnu, men vil klart gøre det. Indtil da vil jeg uden hensyntagen til min travlhed gerne melde mig under fanerne til hvad end der kan være brug for. At være flink er det mest givende og effektive møde i kalenderen og at se simpel glæde og varme i andre er det bedste i verden. Den er ikke længere.
Tak for initiativet.
Med venlig hilsen/Kind regards,
Lasse


Kan man blive andet end glad over sådan en? Lasse: Tak! Og hav så lige en god weekend. Du har lige gjort, at min starter godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar